COMPAS - Observatori Fundació Recerca

Compàs Update
L'actualitat per a professionals del sector
Butlletí de Recerca i Innovació  - Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI)

Darrers butlletins publicats

Butlletí de Recerca i Innovació núm. 355 »
dilluns, 15 de juliol de 2019

Butlletí de Recerca i Innovació núm. 354 »
dilluns, 8 de juliol de 2019

Butlletí de Recerca i Innovació núm. 353 »
dilluns, 1 de juliol de 2019

Butlletí de Recerca i Innovació núm. 352 »
dimarts, 25 de juny de 2019

Butlletí de Recerca i Innovació núm. 351 »
dilluns, 17 de juny de 2019

El Butlletí de Recerca i Innovació ofereix un recull d'informació setmanal de les principals notícies i activitats sobre política científica, institucions i agents de la recerca a nivell català, espanyol i europeu.

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació posa a disposició de tots els gestors, investigadors i directius vinculats a entitats catalanes públiques o privades amb àrees d'R+D aquest servei especialitzat en vigilància d'entorn.

Cal subscriure-s'hi per poder rebre un avís a la bústia de correu electrònic quan hi hagi disponible un nou númeror.

Per a registrar-se, cal anar a: Subscripció

Per a qualsevol dubte, contacti amb nosaltres a compasfcri@fundaciorecerca.cat.

Amb el suport de
Ibercaja
Gestiona
Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI)

”La normativa aplicable autoritza la nostra entitat, la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), amb domicili al passeig Lluís Companys, 23, CP 08001, Barcelona, a remetre per mitjans electrònics informació i comunicacions comercials amb la finalitat de mantenir-lo informat sobre activitats i serveis de la FCRi d’idèntica o similar naturalesa respecte dels que vostè ha mostrat interès, participat o contractat amb la nostra entitat. Si vostè no vol rebre més comunicacions de la nostra organització pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació i/o oposició al tractament, a través de l’adreça de correu electrònic: compasfcri@fundaciorecerca.cat o de l’adreça postal indicada anteriorment.”