Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI)

Butlletí de Recerca i Innovació
L'actualitat per a professionals del sector
Butlletí de Recerca i Innovació  - Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI)

Subscripció

Subscrigui-s'hi per rebre l'avís de publicació setmanal.

Formulari de subscripció

Autoritzo el tractament de les dades personals amb la finalitat de gestionar la participació a l’activitat, tot confirmant-ne la veracitat i declarant que aquestes dades han estat recollides segons la normativa actual de protecció de dades.
   Autoritzo rebre informació sobre actes i activitats que organitzi l’FCRi, per mitjans electrònics o per correu convencional.
   Autoritzo la comunicació de les dades personals per tal de ser trameses a d’altres entitats relacionades amb l’activitat de l'FCRi, perquè em puguin enviar informació sobre actes i activitats que creguin que puguin ser del meu interès, per mitjans electrònics o per correu convencional.

Amb el suport de
Ibercaja
Gestiona
Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI)

”La normativa aplicable autoritza la nostra entitat, la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), amb domicili al Passeig Lluís Companys, 23, CP 08001, Barcelona, a remetre per mitjans electrònics informació i comunicacions comercials amb la finalitat de mantenir-lo informat sobre activitats i serveis de la FCRi d’idèntica o similar naturalesa respecte dels que vostè ha mostrat interès, participat o contractat amb la nostra entitat. Si vostè no vol rebre més comunicacions de la nostra organització pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació i/o oposició al tractament, a través de l’adreça de correu electrònic: infogap@fundaciorecerca.cat o de l’adreça postal indicada anteriorment.”